Αγορά Προϊόντων

Διαδικασία Υποβολής Παραγγελίας

Μπορείτε να τοποθετήσετε την παραγγελία σας στην εταιρεία μας ως εξής:

Ηλεκτρονική Τοποθέτηση Παραγγελίας.

Για να τοποθετήσετε ηλεκτρονικά την παραγγελία σας στην Δ. ΣΑΜΟΥΡΗΣ & ΣΙΑ Ε.Ε. θα πρέπει πρώτα να έχετε εγγραφεί στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα πατώντας πατώντας τη σχετική ένδειξη στην ιστοσελίδα μας «Δημιουργία Λογαριασμού». Κατά την εγγραφή σας στο e-shop της Εταιρείας μας ζητούνται τα εξής στοιχεία εγγραφής: E-Mail, Όνομα Xρήστη, Κωδικός, Επιβεβαίωση Κωδικού, Όνομα, Επώνυμο, Διεύθυνση, Πόλη, Ταχ. κωδικός, Χώρα, Περιοχή / Νομός, Τηλέφωνο, Κινητό Τηλέφωνο, Fax και σε περίπτωση λογαριασμού νομικού προσώπου Επωνυμία Εταιρείας, Α.Φ.Μ., ΔΟΥ και Δραστηριότητα Επιχείρησης. Τα παραπάνω στοιχεία είναι απαραίτητα για την επεξεργασία της παραγγελίας από το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας μας και βρίσκονται στη διάθεσή μας προκειμένου να χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για την εξυπηρέτηση της παραγγελίας σας.

Στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα παρέχεται η δυνατότητα συλλογής προσωπικών δεδομένων μόνο των Πελατών εκείνων που:

είτε έχουν τοποθετήσει παραγγελία στο ηλεκτρονικό κατάστημα

είτε έχουν κάνει εγγραφή μέσα από την σελίδα του ηλεκτρονικού καταστήματος.

H συλλογή των προσωπικών σας δεδομένων είναι απαραίτητη, ώστε να υποστηρίζονται οι συναλλαγές που πραγματοποιείτε μέσω της ιστοσελίδας, όπως για παράδειγμα για την αποστολή των παραγγελιών, τη λήψη ειδικών υπηρεσιών όπως ιστορικό παραγγελιών, λίστα διευθύνσεων κ.λπ. Η Δ. ΣΑΜΟΥΡΗΣ & ΣΙΑ Ε.Ε., δεν θα διανείμει την ηλεκτρονική διεύθυνση ενός Πελάτη ή άλλα προσωπικά δεδομένα για σκοπούς μάρκετινγκ χωρίς τη συγκατάθεση του Χρήστη. Τα προσωπικά δεδομένα του Χρήστη είναι δυνατό να αξιοποιηθούν στο μέγιστο για τη δημιουργία προσωπικού περιεχομένου, υπηρεσιών και διαφήμισης σχετικών με την ιστοσελίδα μας. (Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να ανατρέξετε στην ενότητα για τα προσωπικά δεδομένα).

Για την ολοκλήρωση της εγγραφής σας θα πρέπει απαραιτήτως να έχετε διαβάσει τους όρους χρήσης της ιστοσελίδα μας.

Διαθεσιμότητα προϊόντων

Στις λεπτομέρειες κάθε προϊόντος υπάρχουν ανάλογες λεκτικές ενδείξεις για την διαθεσιμότητα των προϊόντων. Ειδικότερα τα προϊόντα χωρίζονται σε διαθέσιμα (με ένδειξη «Άμεσα Διαθέσιμο και άλλα που αναμένονται στο κατάστημά μας με σχετικές λεκτικές ενδείξεις «2-3 ημέρες», «3-5 ημέρες», «7 ημέρες», «14 ημέρες». Σε κάθε περίπτωση η εταιρεία μας επιφυλάσσεται να ενημερώνει τους πελάτες σε περίπτωση επιγενόμενης (μετά την υποβολή παραγγελίας εκ μέρους του πελάτη) μη διαθεσιμότητας κάποιου είδους, για τον πιθανό χρόνο παράδοσης (Τηρείται πάντα σειρά προτεραιότητας των παραγγελιών). Στην περίπτωση αυτή, εφόσον κρίνεται ότι η καθυστέρηση καθιστά τη συναλλαγή ασύμφορη για τον πελάτη, ο πελάτης δικαιούται να προβεί μονομερώς σε ακύρωση της παραγγελίας με έγγραφη δήλωσή του (με μήνυμα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας που θα αποσταλεί στη διεύθυνση info@samouris.gr με θέμα «Ακύρωση Παραγγελίας») η οποία γίνεται αζημίως για τον πελάτη.

Αν η μη διαθεσιμότητα αφορά μέρος μόνον των παραγγελθέντων ειδών μίας παραγγελίας, το υπόλοιπο της παραγγελίας εκτελείται κατόπιν συνεννόησης σας με το τμήμα πωλήσεων της εταιρείας μας.

Υποβολή Παραγγελίας

Αφού ολοκληρώσετε την εγγραφή σας στην ιστοσελίδα μας μπορείτε να επιλέξετε τα προϊόντα που επιθυμείτε. Αφού ολοκληρώσετε την επιλογή των προϊόντων και τα προσθέσετε στο καλάθι αγοράς πατώντας την ειδική ένδειξη προβολή καλαθιού μεταβαίνετε στην τελική φάση υποβολής μιας παραγγελίας όπου έχετε τη δυνατότητα να δείτε αναλυτικά τα παρακάτω:

  • Τα χαρακτηριστικά των προϊόντων που επιλέξατε όπως αυτά περιγράφονται στις σελίδες του καταστήματος μας και προκύπτουν από τη χρήση των σχετικών συνδέσμων στην ηλεκτρονική παραγγελία σας, τους οποίους οφείλετε να ελέγξετε πριν από τη διαβίβαση της παραγγελίας ώστε να μη διατηρείτε καμία αμφιβολία για τα χαρακτηριστικά και τις ιδιότητες των παραγγελλομένων προϊόντων και υπηρεσιών. Η παράλειψη σας να ενημερωθείτε επαρκώς, δεν βαρύνει την εταιρεία μας αλλά αποτελεί αποκλειστική ευθύνη σας. Μπορείτε σε οποιαδήποτε φάση της παραγγελίας σας να ενημερώνεστε τηλεφωνικά στο σταθερό τηλέφωνο της εταιρείας μας εργάσιμες ώρες και ημέρες, για τα τεχνικά χαρακτηριστικά των προϊόντων αλλά και για πληροφορίες σχετικά με τη διεκπεραίωση της παραγγελίας σας. Αν διατηρείτε αμφιβολίες για τα προϊόντα που επιλέξατε καλό θα είναι να μην προβαίνετε στην τελική φάση ολοκλήρωσης παραγγελίας.
  • Τα στοιχεία τιμολόγησης του εκάστοτε Φυσικού ή Νομικού προσώπου αλλά και τα στοιχεία αποστολής της παραγγελίας.
  • Τη συνολική τιμή των προϊόντων της παραγγελίας, συμπεριλαμβανομένων του Φ.Π.Α. και των πρόσθετων επιβαρύνσεων αποστολής ή αντικαταβολής. Οι αναγραφόμενες τιμές των προϊόντων στην ηλεκτρονική σελίδα κάθε προϊόντος είναι πάντοτε οι τελικές (συμπεριλαμβάνεται δηλαδή ο αναλογών Φ.Π.Α.) ενώ παράλληλα αναγράφονται και οι καθαρές αξίες. Οι τιμές στη σελίδα παρουσίασης κάθε προϊόντος στο ηλεκτρονικό κατάστημα δεν συμπεριλαμβάνουν τα έξοδα αποστολής (υπάρχει ξεχωριστό «εργαλείο» υπολογισμού μεταφορικών), τα οποία υπολογίζονται εν συνεχεία στην σελίδα της παραγγελίας με βάση τους σχετικούς κανόνες χρέωσης μεταφορικών. Σε περίπτωση που τα έξοδα αποστολής, δεν μπορούν ευλόγως να υπολογιστούν εκ των προτέρων λόγω της ιδιαιτερότητας των αντικειμένων παράδοσης ζητείται η ρητή αποδοχή σας, κατά τη διαδικασία τηλεφωνικής επιβεβαίωσης της παραγγελίας όπως αναφέρεται παρακάτω.
  • Τους διαθέσιμους τρόπους αποστολής.
  • Τους διαθέσιμους τρόπους πληρωμής.
  • Ειδικό πεδίο επιλογής παραστατικού (Απόδειξη ή τιμολόγιο).
  • Ειδικό πεδίο υποβολής παρατηρήσεων και ειδικών απαιτήσεων.
  • Ειδική ένδειξη ολοκλήρωσης παραγγελίας με υποχρέωση πληρωμής.

Κάθε παραγγελία σας, ακολουθείται πάντοτε από αυτοματοποιημένο μήνυμα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας, σε διάστημα λίγης ώρας, εκ μέρους της Δ. ΣΑΜΟΥΡΗΣ & ΣΙΑ Ε.Ε. που περιλαμβάνει την επιβεβαίωση της λήψης της παραγγελίας και επαναλαμβάνει το περιεχόμενό της. Η ηλεκτρονική αυτή αλληλογραφία εκ μέρους της εταιρείας μας, αποτελεί μόνον επιβεβαίωση ότι η παραγγελία έχει παραληφθεί με το περιεχόμενο που αναφέρεται και σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί αποδοχή της παραγγελίας ή συνομολόγηση όρων πώλησης. Καμία τροποποίηση της παραγγελίας ή νέα συμφωνία επ’ αυτής δεν γίνεται δεκτή αν δεν αποτυπωθεί εγγράφως και δεν γίνει δεκτή από αμφότερες τις πλευρές.

Ακύρωση παραγγελίας εκ μέρους του πελάτη

Από την υποβολή της παραγγελίας, o πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση μέσα σε χρονικό διάστημα δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση των προϊόντων. Για την επιτυχή ακύρωση της παραγγελίας ο πελάτης οφείλει να αποστείλει μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο info@samouris.gr, αναγράφοντας ως θέμα «Ακύρωση Παραγγελίας» και να δηλώσει τον αριθμό επιβεβαίωσης της παραγγελίας. Η εταιρεία μας δεν θα θεωρήσει ακυρωμένη μια παραγγελία εάν δεν έχει αποσταλεί η σχετική γνωστοποίηση με τον ανωτέρω αναφερόμενο τρόπο. Στην περίπτωση που η παραγγελία σας πρόκειται να αποσταλεί με περισσότερες αποστολές και έχετε παραλάβει μέρος και δεν επιθυμείτε να αποσταλεί το υπόλοιπο αυτής τότε καλέστε μας στο 210 6925816, εξηγώντας το λόγο που επιθυμείτε την ακύρωση του υπολοίπου της παραγγελίας σας και θα σας ενημερώσουμε άμεσα για όλες τις επιλογές σας. Ο πελάτης επιβαρύνεται με όλα τα σχετικά έξοδα επιστροφής της παραγγελίας.

Το προϊόντα θα πρέπει να μην είναι φέρουν φθορές ή βλάβες από υπαιτιότητα του κατόχου και να συνοδεύονται έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα (π.χ. Δ.Α.Τ., Απ. Λιανικής κ.ο.κ) όλα τα παρελκόμενά του και πλήρη τη συσκευασία. Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης. Η εταιρεία μας δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη για το ποσό της αποζημίωσης ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό.

Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η εταιρεία μας, αποδίδει το τίμημα που εισέπραξε για την εν λόγω παραγγελία με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε πραγματοποιηθεί η παραγγελία. Στην περίπτωση που έχετε εξοφλήσει την παραγγελία σας με κάποιον από τους διαθέσιμους τρόπους πληρωμής, πριν από την εκ μέρους σας δήλωση ακύρωσης και η εταιρεία μας την έχει ήδη εισπράξει, τότε η εταιρεία μας οφείλει μέσα σε προθεσμία δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών να σας επιστρέψει την εισπραχθείσα αξία με τον ίδιο τρόπο που καταβάλατε το τίμημα (με αντιλογισμό του ποσού σε τραπεζικό λογαριασμό, με καταβολή μετρητών κλπ), με τα έξοδα σε περίπτωση διατραπεζικής συναλλαγής να επιβαρύνουν σε αυτή την περίπτωση τον πελάτη). Σε διαφορετική περίπτωση όπου έχει δοθεί εντολή πληρωμής εκ μέρους σας αλλά τα χρήματα δεν έχουν εισπραχθεί από την εταιρεία μας (όπως πχ. στην περίπτωση που η Τράπεζα δεν ακόμα καταβάλει το τίμημα στην εταιρεία μας κατόπιν εντολής χρέωσης πιστωτικής κάρτας), τότε η εταιρεία μας υποχρεούται εντός της προθεσμίας των δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών να πραγματοποιήσει κάθε απαραίτητη ενέργεια και δήλωση προς κάθε αρμόδιο φορέα (Τράπεζα κ.λπ.) για τη γνωστοποίηση της ακύρωσης της παραγγελίας, κοινοποιώντας σας παράλληλα τη σχετική αλληλογραφία και την υποχρέωση απόδοσης κάθε χρεωθέντος σε βάρος σας ποσού. Στην περίπτωση αυτή η εταιρεία μας θεωρείται ότι έχει εκπληρώσει σύννομα τις υποχρεώσεις της, και η αναίρεση κάθε χρέωσης θα γίνει με βάση τους όρους της σύμβασης που συνδέει τον πελάτη με τον τρίτο αυτό φορέα (Τράπεζα κ.λπ.) και η εταιρεία μας δεν φέρει καμία ευθύνη σχετικά με το χρόνο επιστροφής ή αντιλογισμού κάθε σχετικής χρέωσης.

Το Δικαίωμα Υπαναχώρησης δεν εφαρμόζεται:

  • Σε περίπτωση που τα προϊόντα έχουν χρησιμοποιηθεί. Χρήση ενός προϊόντος συνιστά π.χ.: η εγκατάσταση ή η θέση σε λειτουργία.
  • Σε περίπτωση που τα προϊόντα έχουν κατασκευαστεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές που έχετε ορίσει εσείς ως αγοραστής ή σύμφωνα με τις προσωπικές σας απαιτήσεις και προσωπικές εξατομικεύσεις ή που εκ της φύσεώς τους είναι αδύνατο να επιστραφούν με αποστολή. Επισημαίνεται ότι τα προϊόντα τα οποία εξατομικεύονται με την καταχώριση της συσκευής (registration) από εσάς μετά από την παράδοσή τους σε εσάς εμπίπτουν στην εξαίρεση από την υπαναχώρηση.
  • Σε περίπτωση που τα προϊόντα που παραδίδονται δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή μόλις αποσφραγιστούν για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής.

Επιστροφή προϊόντος με τεχνικό πρόβλημα κατά την παράδοση (Dead On Arrival – DOA)

Ο πελάτης υποχρεούται κατά την παραλαβή, να ελέγξει τα προϊόντα για να επιβεβαιώσει τυχόν χτυπήματα στη συσκευασία. Σε περίπτωση προϊόντος με τεχνικό πρόβλημα κατά την παράδοση (DOA), η σχετική δυνατότητα παρέχεται από τον κατασκευαστή και αφορά συγκεκριμένο χρονικό διάστημα από την αγορά ήτοι δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς. Συμπληρωματικά εφαρμόζονται οι διατάξεις του ΑΚ για τα ελαττωματικά προϊόντα. Στη περίπτωση λοιπόν που το προϊόν καλύπτεται από την υπηρεσία αντικατάστασης DOA και επιθυμείτε να την ενεργοποιήσετε, θα πρέπει να ακολουθήσετε την προβλεπόμενη από τον κατασκευαστή διαδικασία αποκατάστασης. Η διαπίστωση του κατασκευαστικού ελαττώματος γίνεται πάντα με τεχνικό έλεγχο της συσκευής. Στην περίπτωση αυτή, απαιτείται να έχει προηγηθεί επίσκεψη του τεχνικού του εξουσιοδοτημένου συνεργείου της προμηθεύτριας εταιρείας και έγγραφη βεβαίωση περί της διάγνωσης της βλάβης της συσκευής, έτσι ώστε να εξακριβωθεί η ελαττωματικότητα του προϊόντος κατά την παράδοση αυτού (DOA). Το προϊόν θα πρέπει να μην φέρει φθορές ή βλάβες από υπαιτιότητα του κατόχου, πέραν του διαγνωσθέντος ελαττώματος, και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία το συνόδευαν. (π.χ. Δ.Α.Τ., Απ. Λιανικής κ.ο.κ) όλα τα παρελκόμενά του και πλήρη τη συσκευασία του.

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων (DOA), μετά από έλεγχο και την παραλαβή αυτών από τους εξουσιοδοτημένους τεχνικούς των κατασκευαστών, γίνεται αντικατάσταση του είδους με συσκευή όμοιας τιμής, κατάστασης και χαρακτηριστικών, άλλως σε περίπτωση που ο πελάτης αποκρούει βάσει του νόμου την αντικατάσταση, θα πραγματοποιείται επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, με τον τρόπο που αυτός κατέβαλε το τίμημα της αγοράς (δηλαδή με επιστροφή μετρητών σε περίπτωση που η αγορά είχε εξοφληθεί μετρητοίς, με ακύρωση χρέωσης χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας σε περίπτωση αγοράς με χρέωση χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας κ.ο.κ.) με επιμέλεια της Δ. ΣΑΜΟΥΡΗΣ ΚΑΙ ΣΙΑ Ε.Ε.

Τα μεταφορικά έξοδα επιστροφής προϊόντος με τεχνικό πρόβλημα εντός περιόδου DOA βαρύνουν την εταιρεία μας

Καθυστέρηση Παραγγελίας

Η παραγγελιά σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

  • Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας: Για να μπορούμε να σας προσφέρουμε πολύ ανταγωνιστικές τιμές, παραγγέλνουμε τα προϊόντα μας από μια πολύ μεγάλη γκάμα προμηθευτών είτε εγχώριων είτε διεθνών. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις όπου μια παραγγελία μας μπορεί να «κολλήσει» στο τελωνείο ή στη μεταφορά του, με αποτέλεσμα να μην βρίσκεται στις αποθήκες μας όταν υπολογίζουμε. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς αυτό το προϊόν ή να σας προτείνουμε κάποιο εναλλακτικό. Το είδος αυτό θα σας αποσταλεί αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες μας.
  • Το προϊόν που παραγγείλατε έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο: Υπάρχουν σπάνιες περιπτώσεις προϊόντων όπου ο προμηθευτής τους ξαφνικά και απροειδοποίητα ανακοινώνει ότι τα καταργεί. Στην περίπτωση αυτή υπάλληλος της εταιρίας μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις.
  • Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας.
  • Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή π.χ. τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.

Διαθεσιμότητα & Αποστολές Προϊόντων

Διαθέσιμο

Άμεση παραλαβή / Παράδοση σε 2-7 ημέρες: Το λεκτικό «Άμεση παραλαβή» αφορά προϊόντα που υπάρχουν στο κατάστημα και ο καταναλωτής έχει τη δυνατότητα να τα παραλάβει «Άμεσα».

2-7 ημέρες

Παραλαβή ή Παράδοση σε 2-7 ημέρες: Αφορά προϊόντα τα οποία δεν είναι άμεσα διαθέσιμα στο κατάστημα, αλλά υπάρχουν στην αποθήκη ή σε κάποιον προμηθευτή και παραδίδονται στο χώρο του πελάτη ή παραλαμβάνονται από το κατάστημα σε 2 έως 7 ημέρες από την ημερομηνία της παραγγελίας.

 

Αναλυτικά:

Λεκανοπέδιο Αττικής, Θεσσαλονίκη και Πάτρα: 2-7 εργάσιμες ημέρες

Ηπειρωτική Ελλάδα (πρωτεύουσες νομών και αστικά κέντρα): 2 – 7 εργάσιμες ημέρες Νησιωτική Ελλάδα και Κρήτη (πρωτεύουσες νησιών): 3 – 7 εργάσιμες ημέρες.

Σε δυσπρόσιτες περιοχές της Ηπειρωτικής Ελλάδας καθώς επίσης χωριά και νησιά άγονης γραμμής η αποστολή λαμβάνει χώρα σε χρονικό διάστημα μεγαλύτερο των παραπάνω χρόνων

4-10 ημέρες

Παραλαβή ή Παράδοση σε 4-10 ημέρες: Αφορά προϊόντα τα οποία δεν είναι άμεσα διαθέσιμα στο κατάστημα, αλλά για παράδειγμα φαίνονται διαθέσιμα στον προμηθευτή και παραδίδονται στο χώρο του πελάτη σε 4 έως 10 ημέρες από την ημερομηνία της παραγγελίας.

Κατόπιν Παραγγελίας

Κατόπιν Παραγγελίας – Παράδοση έως 30 ημέρες: Αφορά σε προϊόντα τα οποία δεν υπάρχουν σε απόθεμα στο κατάστημα ή σε αποθήκη προμηθευτή και παραδίδονται στον χώρο του πελάτη ή παραλαμβάνονται από το κατάστημα σε διάστημα έως και 30 ημέρες από την ημερομηνία της παραγγελίας.

Εάν ενδιαφέρεστε για προϊόν/τα που η διαθεσιμότητα τους είναι Κατόπιν Παραγγελίας μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να σας παρέχουμε πρόσθετες πληροφορίες.

Ο χρόνος παράδοσης των προϊόντων, για περιοχές Εκτός Νομού Αττικής και Δυσπρόσιτες Περιοχές, μπορεί να είναι διαφορετικός από τη διαθεσιμότητα του καταστήματος.

Η αποστολή των προϊόντων της εταιρείας μας πραγματοποιείται μέσω της εταιρείας ΕΛΤΑ Courier με χρήση της υπηρεσίας Πόρτα – Πόρτα με τον κάτωθι τρόπο:

Παραδόσεις εντός Αθηνών

Οι παραδόσεις *εντός Αθηνών, πραγματοποιούνται κατά τις ώρες λειτουργίας της Εταιρείας και η ελάχιστη χρέωση για αποστολή προϊόντων συνολικού βάρους έως και 2.00Kg είναι 6.67€ με πρόσθετη χρέωση 2,08€/kg.

Παραδόσεις Εκτός Αθηνών

Οι παραγγελίες/παραδόσεις εκτός Αθηνών πραγματοποιούνται κατά τις ώρες λειτουργίας της Εταιρείας και η ελάχιστη χρέωση για αποστολή προϊόντων συνολικού βάρους έως και 2.00kg είναι 11,98€, με πρόσθετη χρέωση 2,72€/kg

Οι παραδόσεις σε Αττική – Θεσσαλονίκη – Πάτρα γίνονται εντός οικίας πελάτη ενώ στην υπόλοιπη Ελλάδα επί πεζοδρομίου.

*Αφορά περιοχές που ανήκουν στον Νομό Αττικής πλην της Ευρύτερης Περιοχής των Αθηνών.

Προϊόντα με την ένδειξη Δωρεάν Μεταφορικά δεν επιβαρύνονται με έξοδα αποστολής.

Ειδικοί κανόνες που αφορούν τις παραδόσεις βαρέων προϊόντων

Ειδικά για τις παραδόσεις ψυγείων τύπου ντουλάπας, ψυγείων τύπου side by side, ψυγείων άνω των 17 ποδών, πλυντηρίων ρούχων χωρητικότητας 8 κιλών και άνω καθώς επίσης και για κλιματιστικά τύπου ντουλάπας, για ηλιακούς θερμοσίφωνες αλλά και για όλες τις συσκευές βάρους άνω των 100 κιλών, οπουδήποτε και αν γίνεται η παράδοση δηλαδή ακόμα και σε περιοχές όπως Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Λάρισα κατά τα ανωτέρω, η παράδοση του είδους πραγματοποιείται στο ισόγειο της δηλωθείσας στην παραγγελία διεύθυνσης. Εάν ο πελάτης επιθυμεί τη μεταφορά του είδους σε όροφο πάνω από το ισόγειο τότε θα πρέπει να επικοινωνήσει μαζί μας για περισσότερες λεπτομέρειες για την υπηρεσία του αναβατορίου, η οποία χρεώνεται χωριστά

Τρόποι πληρωμής

Αντικαταβολή

Η εξόφληση της παραγγελίας γίνεται με την παραλαβή της παραγγελίας στο Χώρο σας.

Για παραγγελίες όπου η συνολική αξίας της συναλλαγής είναι άνω των 500€, η εξόφληση γίνεται, βάση της ισχύουσας νομοθεσίας μέσω Πιστωτικής/Χρεωστικής/Προπληρωμένης Κάρτας ή μέσω Κατάθεσης σε Τραπεζικό Λογαριασμό.

Πιστωτική, Χρεωστική ή Προπληρωμένη Κάρτα

Στο ηλεκτρονικο μας κατάστημα υποστηρίζονται Έντοκες ή Άτοκες δόσεις από Πιστωτικές κάρτες (Credit Cards) που φέρoυν την ένδειξη MasterCard ή Visa

Το σύστημα συναλλαγών Δεν υποστηρίζει δόσεις (έντοκες ή άτοκες) με κάρτες:

Mε την ένδειξη Diners – American Express*

Πιστωτικές κάρτες που έχουν εκδοθεί από την CitiBank*

* Χρήση Πιστωτικών Καρτών που έχουν φέρουν την ένδειξη Diners / American Express μπορούν να χρησιμοποιηθούν μόνο στο Φυσικο Κατάστημα

Χρεωστικές ή Προπληρωμένες κάρτες, Δεν υποστηρίζουν δόσεις . Η χρέωση σε αυτή την περίπτωση γίνεται με εφάπαξ πληρωμή (Μια δόση).

Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό – eBanking

Μπορείτε να επιλέξετε την τράπεζα που σας διευκολύνει για την κατάθεση του ποσού της παραγγελίας σας. Στο καταθετήριο της τράπεζας θα πρέπει να αναγράψετε το πλήρες Ονοματεπώνυμο σας και τον Αριθμό Παραγγελίας.